Tecendo Saúde: iluminando intençons

Tencionar é um potente motor para a realizaçom do que desejamos. É claro que nom basta com desejar. Há estruturas e fatores que condicionam o devir dos acontecimentos e as oportunidade de concretizaçom, mais ainda para quem pertence a grupos vulnerabilizados. Nom reconhecê-lo seria desentender-nos dos privilégios que nos forom outorgados.

Ainda assim, viajar ao nosso espaço íntimo para escutar àquilo que realmente queremos e conectar com as nossas autênticas motivaçons existenciais alimenta o processo de crescimento pessoal. Ajuda a realizar mudanças nas nossas vidas por mais pequenas que sejam. Impulsam o nosso caminhar.

Para que este movimento seja potente e vigoroso oferecemos este espaço de iluminaçom da vitalidade pois dela depende cultivar as nossas intençons.

No hemisfério norte antigas tradiçons pagáns honravam o despertar da terra na noite do 1 para o 2 de fevereiro. Imbolc era o nome dado a essa celebraçom propícia para libertar-nos do velho e sementar intençons. Noutras latitudes essa também é umha data importante, destacando as celebraçons em honra a Iemanjá e Oxum, orixás relacionadas com a fertilidade, na minha amada Salvador de Bahia.

Os cambios de ciclo (como as passagens de ano, as fases lunares ou solares) oferecem-nos a oportunidade de reflexionar sobre o vivido, agradecer o colheitado, reciclar o que nom prosperou e plantar novos começos. Trata-se de momentos simbólicos potentes para revisar e transformar. Também para renovar as sementes daquilo que tencionamos para o período futuro.

Propomos a música, a dança e o círculo de palavra como caminhos para beber da fonte de energia vital e refrescar a conexom com os nossos instintos pois é aí onde se atopa o manancial que nutre o desejar.

Este é o convite para o próximo Encontro Biocêntrico On Line Tecendo Saúde. Nom é necessário saber dançar. Só precisas ter ganas de compartir um espaço de nutriçom, dispôr de um computador com sistema de áudio e vídeo, conexom à internet e um espaço no que poidas mover-te com certa liberdade.

Atividade com achega livre consciente*. Isso significa que contribues voluntariamente segundo a tua condiçom económica. Se neste momento nom podes fazer ningumha achega, serás igualmente bem vinde.

* A que responde esse cambio? Tecendo Saúde naceu como um projeto piloto de investigaçom-açom durante o confinamento com o fim de oferecer um espaço de encontro, partilha e cuidado comunitário da saúde e experimentar com a ferramenta da Biodanza no contexto virtual. Depois de 6 encontros de balde no ano passado, de muitas aprendizagens, desacertos, reflexons, emoçons e novos contatos, consideramos que é chegado o momento de mudar ligeiramente as condiçons para encontrar um equilíbrio entre a acessibilidade e a sustentabilidade deste projeto e da vida da pessoa que o cuida. Daí que os vindeiros encontros sejam mediante essa fórmula.

A contribuçom poderá ser feita por transferência bancária ou Bizum.

Imprescindível inscriçom prévia: https://forms.gle/9A8TvRKp4jA6dDVh7

Estes encontros som abertos a pessoas com qualquer identidade de gênero.