A vida dança. O nosso calendário de atividades também.

Amiúde a vida traz um cambio de compasso e toca exercitar-nos na fluidez para ajustar-nos à sua dança. Abraçamos essa dança. E tratamos de atuar em todo o momento em coerência com o principio biocêntrico: a vida e os cuidados precisam estar no centro.

Por isso, e porque no nosso agora a labor de acompahamento de grupos precisa estar acompassada com responsabilidades de cuidados que nos atravessam, queremos anunciar mudanças respeito ao calendário e as atividades dos próximos meses:

📌 Novidade 1: A sessom especial “Sentir para Ser” celebrará-se o luns 03/10 de 20 a 22h. Esse dia também partilharemos informaçom sobre a nova proposta que armamos para este curso 👇👇👇

📌 Novidade 2: O Programa terapêutico de sensibilizaçom e despatriarcalizaçom corporal “Voltar a ser Corpo”, que levaremos a cabo entre outubro e novembro de forma semanal.

Um programa de 8 sessons criado para ajudar-nos a desenvolver um vínculo mais íntimo e sensível com o próprio corpo e poder habitá-lo com mais inteireza, plenitude e gozo.

Porque a desconexom com as nossas corporalidades, com os seus processos, ritmos e necessidades, com a nossa condiçom de seres vulneráveis, foi e segue sendo umha poderosa estratégia de dominaçom patriarcal e colonial. ❤️‍🔥

🛑 Proximamente mais informaçom.