Obradoiros para a Promoçom da Saúde com perspectiva de gênero

Viver numha sociedade patriarcal, que desvaloriza, nega e invisibiliza tudo àquilo que é considerado como feminino, enferma-nos. Os própios papéis de gênero e a mesma concepçom das identidades como adscritas a dois únicos polos, masculino e feminino, desconsiderando as diversas possibilidades de sentirmo-nos e identificarmo-nos, é um fator de risco para a nossa saúde.

Esta é umha proposta que levamos um par de anos desenvolvendo em colaboraçom com diferentes Centros de Informaçom ás Mulheres (CIM’s), mais que está disponível também para associaçons e coletivos.

Propomos um caminho para fortalecer a identidade e a autoestima desde a corporalidade, nutrindo-nos de vivências que ajudem reescrever o nosso argumento de vida desde o bom trato e a saúde integral.

Oferecemos obradoiros de 1 única sessom de 2 horas para nutrir a confiança, empatia e a cooperaçom necessárias para tecer redes de apoio e sororidade.

Para um trabalho mais profundo contamos com umha proposta de 12 sessons de 2 horas cada umha dirigida a afiançar a autoestima e a reescrever o nosso argumento vital desde o bom trato, o equilíbrio entre os cuidados e autocuidados, a saúde integral e a construçom de relaçons mais ricas, saudáveis e equitativas.

Estes obradoiros estam dirigidos á mulheres e identidades dissidentes atravessadas polas dinâmicas patriarcais que afetam à autoestima, e portanto à saúde, individual e coletiva.