Tecendo Saúde: contato, umha via de sanaçom e autoreconhecimento

O contacto é umha fonte de saúde e representa umha das açons terapêuticas mais importantes. Rolando Toro

Através do contato podemos tranquilizar-nos nos momentos de estrés ou ansiedade. Podemos revitalizar-nos se nos sentimos algo apagadxs. Com o toque somos capazes de aliviar dores crônicas e também de reforçar o nosso sistema imune. Mas a funçom terapêutica do contato vai para mais além.

Dar e receber caricias supom o íntimo reconhecimento do nosso nuestro valor como ser vivo único. Também nos exercita para umha comunicaçom interpessoal mais porosa, franca e afetiva.

Para compensar a limitaçom de contato físico que estamos a viver no atual contexto sanitário, proponhemos um espaço para descubrir e exercitarmo-nos no autocontato. Toques de vida que nos ajudem a sanar memórias corporais, afiançar a nossa autoestima e conectar-nos com o bem estar.

Os Encontros Biocêntricos On line pretendem ser um espaço para o cuidado comunitário da saúde e o bem estar no que empregamos a palavra, a música e o movimento para:

– Vincularmo-nos com outras pessoas

– Compartir recursos para a saúde integral

– Acompanharmo-nos

– Estimular vivências de bem estar, vitalidade, serenidade e motivaçom para o cambio

Nom é necessário saber dançar. Só precisas ter ganas de compartir um espaço de nutriçom, dispôr de um computador com sistema de áudio e vídeo, conexom à internet e um espaço no que te poidas mover com certa liberdade.

Atividade de balde com compromisso de assistência e inscriçom prévia aqui: https://forms.gle/RkpiKAj9RJ1yRnuL9