Cuidando a comunidade, espalhando saúde e bem estar

Imagino que as pessoas que me seguem há algum tempo conhecem a minha implicaçom em diferentes espaços e iniciativas sociais. Algo que vem de longe e que nesta altura empapa-se deste compromisso renovado com a saúde e o bem estar da comunidade que supom o projeto Biodanza Cheia de Vida.

Por isso é imensa a satisfaçom quando se conjugam estas duas dimensons que sinto profundamente interligadas: o engajamento social e o desenvolvimento deste projeto profissional que em realidade nasce e nutre-se do primeiro. Este mês vivim experiências que encarnam essa cumplicidade de fazeres.

Mans nas que se entrelaça um fio de lam rosa formando uma rede.
Tudo está interligado na trama da vida! Foto: Shheila em Flickr.

Primeiro, impartindo um obradoiro de promoçom da saúde com mulheres acolhidas num Programa de Proteçom Internacional que gestiona a Fundación San Juan de Dios em Leom. Foi umha aprendizagem incrível levar a Biodanza e a educaçom para o bom viver a umhas companheiras que viverom processos migratórios tam complexos e dolorosos e perceber como estas ferramentas pedagógicas-terapêuticas iluminarom a sua autoestima e resiliência. Também o reconhecer-se nas vivências das outras, partilhar recursos para a saúde e o bom trato e gerar vínculos entre elas. Fico imensamente grata à Sol e a Alicia pola oportunidade que me brindarom e pola confiança neste projeto.

A segunda experiência foi o último sábado nos encontros de mulheres diversas que organizam Raias Travesseiras (coletiva da que formo parte), o Foro da Inmigración e a Plataforma polo Emprego, dirigidos a gerar redes de apoio entre mulheres que trabalham no setor do emprego do fogar e dos cuidados, a meirande parte delas migradas e/o racializadas. Tivemos umha sessom de Biodanza mui emotiva e de afirmaçom do potencial desta ferramenta para o trabalho com distintos grupos e pessoas em situaçom de vulnerabilidade.

Seguimos nutrindo essa rede de colaboraçons e iniciativas para o cuidado comunitário e a construçom de saúde, bem estar e bons viveres!