Obradoiro temático Enraizar: agora também em Corunha

A resiliência é um conhecido fator protetor da saúde e do bem estar. Através de 3 sessons temáticas abordaremos diferentes aspectos da resiliencia empregando a metodologia Biodanza. Através da palabra partilhada, da música e do movimento enraizaremos os conteúdos e trataremos de sementar a força interior que precisamos para atravessar estes tempos difíceis, cuidar a nossa saúde e projetar-nos cara o futuro.

Pessoa de costas para a câmara levantando o cabelo e com uma folha apoiada sobre a sua coluna vertebral.
Foto: Matheus Bertelli em pexels.

Em Corunha teremos a primeira sessom o sábado 07 de novembro de 11:00 a 13:00hs no centro Pasión Yoga (R/ Peñamaría de Llanos, 2, local 8). Inscreve-te!

Em Compostela iremos pola segunda o sábado 14 de novembro em días opçons de horário: de 11 a 13hs ou de 17 a 19hs, sempre no local do Grupo de Capoeira Angola- Mestra Gegê (R/ das Cancelas, 77, baixo). Increve-te!

Por suposto cumprimos todas as medidas higiênico-sanitárias para o cuidado da saúde e da vida. Usaremos máscaras, respeitaremos as distâncias de segurança e adotaremos oa limitaçom de aforo estabelecida legalmente.

As vagas som mui limitadas e o aporte econômico é de 20€ por sessom. Se tens interesse mais nom podes achegar esta quantia, comenta-mo e buscamos umha soluçom.

Esta é umha atividade aberta a pessoas com qualquer identidade de gênero.

Mais informaçom: 687 368 314