Tecendo Saúde: acorpando a ansiedade

O sistema quere-nos débeis, tristes, separades. Mais com o feminismo aprendim que o pessoal é político e é por isso que precisamos politizar as nossas emoçons e sentires, mais sobre todo, a nossa sanaçom. Sanar-nos é um ato de tenrura para conosco. Advoguemos sempre polo autocuidado.” Yadira del Mar

Acorpar as sensaçons físicas que conleva a ansiedade e o sentimento de falta de controle, o medo e a angústia. Oferecer-nos contençom amorosa e vivenciar a segurança e a confiança como possíveis caminhos para converter a ansiedade e o medo em coragem e alegria de viver. Este é o convite para o próximo Encontro Biocêntrico On Line Tecendo Saúde que terá lugar o domingo 28 de fevereiro.

A ansiedade é umha das emoçons mais próprias deste tempo. Vivemos momentos de grande inestabilidade, mesmo antes da pandemia, de precariedade vital e de esgaçamento do tecido vincular. A pressom por consumir, produzir e acadar êxito conleva impôr-nos altos níveis de exigência e a ter que fazer cousas todo o tempo para sentir que merecemos cuidados, amor, reconhecimento, pertença. A sobre informaçom e o excesso de estímulos externos alienam-nos do nosso próprio corpo e sentidos. O distanciamento de outras formas de vida provoca soidade e angustia.

Ao contrário do que nos querem fazer creer estas emoçons nom som um assunto individual. Para aliviar o malestar e a sensaçom de culpa e vulnerabilidade é preciso comprendê-las no marco de funcionamento de um sistema social capitalista neoliberal, patriarcal e depredador.

Neste novo encontro buscamos oferecer-nos contençom grupal e acolher-nos com amor e compaixom para aliviar as tensons e o mal estar e convertê-los em coragem e alegria de viver.

Nom é necessário saber dançar. Só precisas ter ganas de compartir um espaço de nutriçom, dispôr de um computador com sistema de áudio/vídeo, conexom à internet e um espaço no que poidas mover-te com certa liberdade.

Atividade com achega livre consciente*. Isso significa que contribues voluntariamente segundo a tua condiçom económica. Se neste momento nom podes fazer ningumha achega, serás igualmente bem vinde. Imprescindível inscriçom prévia : https://forms.gle/D6FKYk9Mbv95XC9z5

As inscriçons recolhem-se até às 16:00hs do sábado 27/02 para poder organizarmo-nos todes com tempo abondo.

* A que responde esse cambio?

Tecendo Saúde nasceu como um projeto piloto de investigaçom-açom durante o confinamento com o fim de oferecer um espaço de encontro, partilha e cuidado comunitário da saúde e experimentar com a ferramenta da Biodanza no contexto virtual. Depois de 6 encontros de balde no ano passado, de muitas aprendizagens, desacertos, reflexons, emoçons e novos contatos, consideramos que é chegado o momento de mudar ligeiramente as condiçons para encontrar um equilíbrio entre a acessibilidade e a sustentabilidade deste projeto e da vida da pessoa que o cuida. Daí que os a partir de janeiro os encontros sejam mediante achega livre consciente. A contribuçom poderá ser feita por transferência bancária ou Bizum.

Estes encontros som abertos a pessoas com qualquer identidade de gênero.

Recorda que para estar ao dia das atividades de Biodanza Cheia de Vida e receber recursos exclusivos umha vez por mês podes subscrever-te ao nosso boletim.