Habitar-nos: terceira sessom do obradoiro Tribalizando

O corpo é o território no que se materializam os (des)cuidados. Aprender a habitá-lo desde o reconhecimento das suas necessidades, memórias e cambios é caminhar cara a cuidar-nos e cuidar de umha maneira mais encarnada e sustentável.

Foto: Leticia Silva no Pexels.

Nas tripas, no mais profundo de nós, sabemos que o corpo é a primeira casa. Umha geografia em permanente cambio. O corpo é o primeiro território e o território que habitamos é também o nosso corpo, a nossa casa. O corpo e os sentidos som a via de comunicaçom com a natureza e com a comunidade. O terreno sobre o que se constróem vínculos, bons viveres. Daí a importância do cuidado do corpo-território comunitário e de gozar de autonomia para decidir como queremos vivê-lo.

Com esta proposta queremos oferecer um espaço-tempo para conectar-nos com o corpo, para senti-lo. Também para dialogar com outros corpos desde os cuidados, o respeito e a reciprocidade. Desde a ternura.

Reconectar com a sensibilidade e reescrever a nossa memória corporal desde a valorizaçom, o reconhecimento mútuo e a ledicia.

Sábado 8 de maio de 11 a 13:30hs em Compostela. Imprescindível inscriçon prévia e reserva de vaga através do formulário: https://forms.gle/3riYg357udnGnBNb7 ou no telemóvel 687.368.314.