Tramando bom viver, tecendo redes de apoio e cuidados

Fechamos este curso com a última sessom do obradoiro Tribalizando (auto)cuidados em comunidade. Umha sessom na que dançaremos acompanhades da erva, das árvores, da brisa e do sol para inspirar-nos nessa busca cara a tecer bons viveres.

Umha sesssom para fortalecer o nosso desejo de construir redes sólidas de cuidados que sustentem a nossa existência e abram horizontes de vidas dignas, plenas, prazerosas e em harmonia.

O bom viver é umha proposta dos povos de originários de Abya Yala ( e nom só) que coloca no centro a prergunta que é para ti viver bem, de forma harmoniosa com as demais pessoas e a natureza, justa e feliz? Formular e responder essa pergunta coletivamente nos abre a porta a repensar o nosso estilo de vida e portanto, como este impacta sobre a nossa saúde, bem estar e ganas de viver.

Se queres dar-te um autoagasalho de fim de curso (estou certa de que bem o mereces!) ese espaço é para ti!

Atividade aberta a pessoas com qualquer identidade de gênero.

Em consonância com o princípio ético de reparaçom histórica com as existências vulnerabilizadas, em todas as atividades de Biodanza Cheia de Vida oferecemos condiçons especiais para a participaçom de pessoas negras, racializadas, migrantes, trans e qualquer outro corpo-subjetividade que se atope em situaçom de precariedade vital.

Contata para mais informaçom e inscriçons: 687.368.314