Um espaço semanal para encher as nossas vidas de mais vida

Biodanza, enquanto sistema de integraçom, reaprendizagem afetiva e reconexom com a vida, atua desde um paradigma progressivo e evolucionário.

Que quer dizer isso? Que o processo de transformaçom e crescimento que suscitamos dá-se de umha maneira paulatina, acompassado ao ritmo do grupo e de cada integrante. Buscamos deflagrar vivências integradoras, isto é, que tenham o potencial de unir àquilo que permanecia disgragado, oferencendo umha resignificaçom existencial para quem as experimenta. Isto requer tempo e constância de modo a que cada participante poida ir assimilando e integrando os conteúdos vivenciais de forma orgânica, amável.

Por isso é importantíssimo o trabalho que se realiza de forma regular nas sessons semanais de Biodanza. Ainda que um obradoiro puntual poida despertar potenciais e brindar-nos vivências valiosas, é no grupo regular onde podemos realmente emprender umha viagem de autoconhecimento. É onde se desenvolve a autêntica arte do viver que propomos em Biodanza.

Estamos felizes de anunciar a reabertura dumha porta cara ao crescimento pessoal e coletivo em Compostela.

Trata-se dum espaço para reaprender a viver desde a conexom profunda conosco. Com o nosso corpo, emoçons e necessidades. Com a vida que nos habita. Um lugar para suster-nos em comunidade. Para explorar, com a ajuda da música e o movimento, quem genuinamente somos. E mobilizar os recursos internos para dançar o quotidiano exercitar a criatividade existencial.

Tudo isso num ambiente de cuidado e confiança num lugar muito especial…

Espaço preparado para umha sessom de Biodanza na Casa Comunitária Aluandê.

A proposta é começar em março, enquanto se junte o número mínimo de pessoas. Porém o grupo estará aberto durante todo este curso para receber a novas integrantes.

Se queres saber mais, contata e te explico com todo o prazer e o convencimento de que os espaços de Biodanza som espaços de sanaçom e nutriçom profunda!

* Espaço nom misto, reservado a mulheres e identidades dissidentes. A sessom de prova tem um custe de 12€.