Sentir para ser: recuperando o nosso ser sensível

Sentes que te custa aterrisar, baixar da nuvem de pensamentos? Tens dificuldades para conectar com o teu corpo e as tuas emoçons? Acostumas estar mais pendente das demandas externas do que àquilo que necessitas?

Se algumha dessas perguntas ressoarom-te, pode que esta atividade seja para ti. Pode que seja o momento de abrir-te à sensibilidade.

Vivemos numha sociedade que se assenta na separaçom entre mente, corpo e emoçons. Prioriza-se o intelecto, a razom e a abstraçom em detrimento doutras formas de comprender(nos) e de agir no mundo. Educam-nos para funcionar e produzir. e desse forma acaba-se por desconectar-nos da vida orgânica, do contato sensível com o vivente.

Acreditamos que o sentir é umha via de autoconhecimento e de relacionarmo-nos com as demais pessoas e com o mundo desde a autenticidade. Por isso convidamos-te a dar um passo em direçom a despertar a tua capacidade de sentir. E desde ai, desde o conexom sutil com o mundo interno e externo, poder ser em plenitude.

Recuperar a capacidade de sentir é reapropriar-nos da liberdade de ser e e de expressar-nos genuinamente.

Esta sessom é para ti se queres reconectar com a Biodanza ou conhecer como trabalhamos. Nom é preciso experiência prévia.

Vagas limitadas. Imprescindível inscriçom previa no 687 368 314 ou no email [email protected]

Achega econômica* 12€ .

*Todas as nossas atividades som de achega econômica flexível.