Tecendo Saúde: dar mais vida à vida

A vitalidade é um elemento central para a saúde e o bom viver. Trata-se da energia disponível para a açom e vai associada ao equilíbrio orgânico, sensaçom de bem estar, abertura e disposiçom para alegrar-se. Também tem relaçom com os instintos e portanto com as funçons que garantem a sobrevivência e a auto conservaçom.

Este é o convite para o próximo Encontro Biocêntrico On Line Tecendo Saúde que terá lugar o domingo 25 de abril de 18:30 a 20:45h.

Nesta sessom invocaremos a vitalidade para reforçar a coragem e a motivaçom necessárias para desenvolver o nosso projeto existencial. Através da música, o movimento e o círculo de palavra ativaremos o nosso insconciente vital pra encher-nos de força e de vida!

Nom é necessário saber dançar. Só precisas ter ganas de compartir um espaço de nutriçom, dispôr de um computador com sistema de áudio e vídeo, conexom à internet e um espaço no que poidas mover-te com certa liberdade.

Atividade com achega livre consciente*. Isso significa que contribues voluntariamente segundo a tua condiçom económica. Se neste momento nom podes fazer ningumha achega, serás igualmente bem vinde. A contribuçom poderá ser feita por transferência bancária ou Bizum.

Estes encontros som abertos a pessoas com qualquer identidade de gênero.

Imprescindível inscriçom prévia: https://forms.gle/1RpEXMbJ2Wi7d7GDA

Recorda que para estar ao dia das atividades de Biodanza Cheia de Vida e receber recursos exclusivos umha vez por mês podes subscrever-te ao nosso boletim.