Projeto

Por que fazer o que fazemos?

Som muitas as pessoas que se sentem submergidas num estilo de vida estressante, acelerado, com altos níveis de exigência e rendimento. Marcado polo individualismo e pola desconexom com o corpo e as emoçons.

Isso tem um claro impacto na saúde física, psíquica e social. Cada vez som mais frequentes as doenças psicossomáticas e autoimunes. Também as pessoas afetadas por quadros de ansiedade, angústia, mal-estar generalizado, sensaçom de vazio existencial, desorientaçom, falta de motivaçom ou insegurança.

No plano relacional e social observamos um empobrecimento dos vínculos , o esfarelamento da trama comunitária e deterioro das relaçons de cooperaçom e solidariedade.

E entom, que buscamos?

Biodanza Cheia de Vida nasce com a vontade de contribuir a espalhar sementes de saúde e bem-estar que revertam esse quadro. Persegue a transformaçom pessoal e social e o faz através do afeto e do fomento da cultura e valores biocêntricos.

Um projeto criado para coadjuvar com outras estratégias de promocom da saúde e bem-estar que facilitem desenvolver um estilo de vida mais sadio, harmônico e pleno.

Entendemos a educaçom e a promoçom da saúde como vetores para a transformaçom pessoal e social, umha vez que fomentam a adquisiçom de hábitos saudáveis, a mudança de estilo de vida e a construçom do comum, dos valores comunitários.

Atuamos para reforçar tudo aquilo que nutre, fortalece, ilumina e dá vitalidade, colocando o foco nas necessidades e nos cuidados. Naquilo que sustenta a vida humana e nom humana cada dia.

Como o fazemos?

Fazêmo-lo através de sessons regulares ou monográficas, bem como de obradoiros temáticos desenhados à medida para instituçons, organizaçons e coletivos nos que empregamos a Biodanza e a educaçom para o bom viver para trabalhar diferentes temas.

Destacamos os obradoiros para a promoçom da saúde integral com perspectiva de gênero e os obradoiros para mulheres em situaçons de violência, projetos que levamos à cabo em colaboraçom com Centros de Informaçom às Mulheres ou entidades especializadas.

Oferecemos espaços de nutriçom e cuidado da saúde integral, tanto pessoal, organizacional como comunitária, que favorecem o bem-estar e o florescimento das potencialidades para viver de forma mais plena e integrada.